Най-важната част за развитието на всеки бизнес е Маркетинговият план - стратегията.

Изготвяне на маркетинг стратегия

Анализ на продукта или услугата

Трябва да сме наясно със силните и слабите страни на всеки продукт или услуга чрез вътрешен и външен анализ, за да търсим реалните пазарни възможности.

Анализираме продуктите и услугите от гледната точка на клиента, като външен независим фактор. Какво търси клиентът и какво иска той (какви ползи би искал да извлече от вашият продукт или услуга)? Придобиваме представа и познания за пазарната ниша от самите клиенти.

Целеви групи (Target Groups)

Откриваме и анализираме целевите групи и каналите за достигане до тях. Има ли допълнителни канали за достигане до аудиторията и има ли допълнителни продукти или услуги, които можем да добавим?

Конкуренция

Трябва да сме в час с конкуренцията, настоящите и потенциалните им възможности. Чрез идентифициране на силните и слабите страни на конкурента ще можем да подобрим позициите си на пазара.

Маркетингов план, бюджет и ресурси

Използваме информацията, която сме събрали за продуктите и услугите, за клиентите ни, пазарната ниша и конкуренцията, за да разработим писмен маркетингов план, който да представя реални и постижими цели.

Обикновенно маркетинговите ни стратегии са постижими и дори надминават своите цели.

Трябва да се вземат информирани решения как да се разпределят и прилагат ресурсите към целите за изпълнение на стратегията.

Маркетинговата стратегия се изпълнява в рамките на установен бюджет. След това измерва успеха си по отношение на целите (изпълнени ли са и до каква степен).

Маркетинговият план е инструмент, предназначен да помага на бизнеса, за да е конкурентен на пазара за клиенти.

Неговата цел е да изгради авторитет и да спечели доверието на потребителите, за това този план трябва да бъде насочен най-вече към: качеството на продукта, пазарните ниши, финансовото състояние и маркетинговите/търговски похвати.

Бюджет и ресурси за маркетингова кампания

1 Звезда2 Звезди3 Звезди4 Звезди5 Звезди (13 Рейтинг: 4,69 out of 5)
Loading...

ПИШЕТЕ НИ

Ние ще се свържем с вас.

    Ние не генерираме спам, нито ще предоставяме вашите данни на трети страни. Но за всеки случай, това са GDPR условията на сайта.

    Sending

    ©2009 - 2024 Smart Media inspired by Quality!

    Log in with your credentials

    Forgot your details?