Изработка на медицински сайт

Консултация, изготвяне на оферта, изработка и популяризиране на медицински сайтове и платформи.

През 2019 година да нямаш солидно онлайн присътвие, това е пагубно за всеки бизнес, особенно ако той е в сферата на здравеопазването или така наречените медицински струкури. Ако пък имате сайт, то със сигурност в такъв случай имате нужда от маркетингов план и стратегия. Под солидно присъствие разбираме да имате собствен уеб сайт, страница в социалните мрежи + добро позициониране в Google My Business. Тъй като сте медицинско заведение се предполага, че имате физически адрес, който пациентите лесно да откриват и навигират до него.

И така, ако сте решили, че е крайно време да се сдобиете със собствен уеб сайт, то най-вероятно вече търсите агенция или изпълнител на вашето бъдещо приложение. Ето няколко неща, които е хубаво знаете преди да направите първите стъпки, защото ако се учите в движение, това ще ви донесе главоболия и излишни разходи.

Типове медицински сайтове

На първо място ще поставим сайтовете за болници, тъй като това са най-големите здравни структури.

След това: Медицински центрове, Дентални Клиники, Клиники за разкрасителни процедури, Пластична хирургия, Лаборатории, Хосписи и грижа за възрастни, Балнео лечение, Психотерапевти, Женско Здраве, Тип здравни директории и каталози, частни практики, и още много други – списъкът е неизчерпаем.

Дейността по грижата за човешкото здраве е разделена на безкрайно много специалности и не би ни стигнало времето да ги изброим 🙂 Всички те могат да бъдат тотално различни, с абсолютно различна визия и фунционалност.

Какви функции и модули трябва да съдържа вашия сайт?

За Болници, медицински центрове и други здравни заведения, позволяващи прием на пациенти

За всички лекарски сайтове е много важно да имат календар. Работното време. Формата за записване на часове не е за подценяване – това ще улесни пациентите, лекарите, техните графици и работната среда на всички звена. Другият важен модул е Категоризиране на Отделенията с възможност за описание на всяко едно – какви манипулации, диагностики и процедури се извършват в тях, и с какво може да бъдат полезни на пациента. Възможност за добавяне на Екип – всеки специалист със собствен профил, в който да са добавени лична снимка, CV, в кое отделение работи, контактна и друга полезна за пациента информация. Система за директно записване на часове.

За по-големи структури е хубаво да има и вътрешна мрежа – интранет за комуникация между звената и отделните профили, което в момента е възможно в един от здравните портали – Здравен Справочник. Всички тези компоненти трябва да функционират заедно, както и да са достъпни от всички видове мобилни устроиства, защото над 80% от трафика идава именно от телефони и таблети.

Домейнът (името на сайта) и хостинга също са от огромно значение за успеха на такъв проект.

Каква информация да включим и как да я поднесем?

Като за начало може да си зададете въпроса „Ако търся такъв тип информация, какъв резултат би ме удовлетворил? До каква информация трябва да достигнат хората, когато отворят началната страница на сайта ми?“

Разбира се, че първото, което трябва да бъде видимо и ясно обозначено е „Работно време“. Най-добре то да бъде разположено някъде в хедъра, за да бъде видимо навсякъде, без значение на коя страница се намира посетителя. Следващото нещо, от което посетителя се интересува е кой/кои сте вие. Мястото на страницата „За Мен“ или „За Нас“ е в менюто – там където са и другите страници, но тази е по-специална от другите. Това е страницата, на която лежи доверието на потребителя. Тя трябва задължително да съдържа ваша снимка, придобити специалности, сертификати, членства, от колко години практикувате, къде сте практикували и задължително вашите служебни контакти (освен в страницата „Контакти“ е хубаво да ги има и в „За Мен“).

„Услуги“ – с какво бихте помогнали на посетителя. Разбрахме кога работите, къде работите, кой сте вие, сега трябва да посочите с какво точно можете да помогнете. Опишете услугите си много подробно – на обикновен и достъпен език. Ако сложите и цени, със сигурност няма да загубите – потребителите обичат да са наясно какво ще им струва дадена услуга. Ако потребителите намират това, което търсят, те ще се връщат отново и отново, и ще ви препоръчват на други потребители, което от своя страна ще доведе до добри резултати в търсачките.

Страница „Контакти“ – тук нещата са ясни. След като имаме цялата необходима информация до тук е време посетителя на сайта да предприеме действие. Посочете начините за връзка с вас: телефон, имейл, контактна форма, карта (как да стигне до вас), а най-добре форма за директно записване на часове.

За колко време се изработва медицински сайт?

На този въпрос не може да се отговори еднозначно

Зависи колко „голям“ ще е сайта, какви възможности ще има, колко информация ще има в него. За болница например, със всички възможни функции може да отнеме от два до четири месеца, дори и повече. Сайт за частна практика на специалист би отнел около 30 работни дни.

Но всичко това са само приблизителни цифри, за да получите точно време за направата на ваш изпипан до последния детайл сайт, трябва да се срещнем, за да уточним от какво точно имате нужда.

Цена за изработка на медицински сайт?

Цената зависи от времето и сложността на изпълнението, а времето както стана ясно зависи от обема и функционалността. За да получите адекватна оферта, най-добре е да се свържете с нас и да се срещнем. Консултацията с нашите специалисти е безплатна, но ще ви гарантира вземането на правилно решение.




Медицински софтуер

Това е „програма“, която прави работата ви сравнително по-лесна, оптимизира времето и процесите на всички звена в структурата, дори и на самите пациенти.

Тъй като това е отделен раздел и в нашата работа, тази тема ще бъде разгледана по-подробно в следващата статия.

1 Звезда2 Звезди3 Звезди4 Звезди5 Звезди (11 Рейтинг: 4,91 out of 5)
Loading...

ПИШЕТЕ НИ

Ние ще се свържем с вас.

Ние не генерираме спам, нито ще предоставяме вашите данни на трети страни. Но за всеки случай, това са GDPR условията на сайта.

Sending

©2009 - 2019 Smart Media inspired by Quality!

Log in with your credentials

Forgot your details?